linneavikberg

Tjena

Hej, haha jag glömde visst bort att jag har en blogg i helgen.
I fredags blev det så att jag fick prata med tjejen från Bishop Arms och det kändes ganska bra faktiskt, vi får väl se om hon hör av sig. Efter det jobbade jag 16-22.
I lördags sov vi ganska länge så när vi väl klev upp var det i princip bara göra sig klar och fara på jobbet. Jobbade 16-22 och gick på fest. Fick agera chaufför och kom isäng runt halv två kanske.
Igår började jag jobba 08.45 och var så trött att jag ville dö typ kl 15. Är ju van att sova typ 12h per natt nu så + att jag är ovan att jobba flera dagar på raken.
Sen på kvällen tog vi det lugnt och såg Åter till Cold Mountin. Den får fyra av fem toasters.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback