linneavikberg

Stockholm - Coldplay

 Lovade ju att bjuda på lite bilder från stockholm och konserterna vi var på. Nu har jag fått bilderna från Stina som är av snäppet bättre kvalitet än de jag tog med iPhonen.
På flyget, laddade för en oförglömlig helg.
 COLDPLAY Var sjukt bra. Det bästa tycker jag nästan var armbanden som hela publiken tilldelats och som lyste och blinkade i takt med musiken  vilken gjorde att hela stadion var som en stjärnhimmel typ. Riktigt snyggt var det. Och när de kom upp på en liten schen längre bak i stadion var också sjukt bra, det blev som mer "mysigt" och intimt då på nåt vis, hehe. Jag och Stina gick inte ner men Mimmi gjorde det och hon var helt lyrisk när hon kom tillbaka. Väldigt bra konsert helt enkelt!
 
Bilderna från Lady Gaga verkar inte gå ladda upp just nu och jag har inte riktigt tid att kämpa med det så de bilderna kommer senare.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback