linneavikberg

Sammanfattning

Dagen blev som sagt inte riiktigt som jag hade tänkt mig men det var skönt att jobba faktiskt, då känns det ju som att man gör nånting vettigt för en gångs skull.
Efter jobbet blev det att åka till Renström och hälsa på älskade farmor som fyllde 78 bast. Vi åt surströmming och päronpaj.
Sen jag kom tillbaka till stan har jag varit på Coop och handlat lite åt svärmor och sen sett Intouchables, eller En oväntad vänskap, som den heter på svenska. Måste tyvärr säga att den inte var lika bra som jag förväntade mig, eftersom alla har sagt att den är så sjuuuukt bra, och den var väldigt bra men som sagt var nog förväntningarna lite väl höga. Helt klart sevärd film dock!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback