linneavikberg

Plötsligt händer det!!!

Nu är det mycket nytt som är på gång känns det som.
I tisdags när jag var hos tandläkarn fick jag veta att det lossnat en bit från en tand och det måste lagas. Jag har aldrig lagat en tand förr så jag är liiite nervööss. Dessutom ska det ske samma dag som Mike får nyckeln till lägenheten så jag hoppas till gud att jag inte kommer ha ont efteråt.

Sen att vi ska flytta är ju en rätt stor (och ny) sak.

Och till råga på det ringe Lotta från Bishop Arms idag och frågade om jag ville jobba idag och i morgon, och såklart vill jag det!
Eftersom det var närmare 200 sökande på den tjänsten har jag inte haft så höga förväntningar men det känns ju hur kul som helst att jag "gick vidare"! Jag vet inte riktigt hur det är tänkt, om jag är en av flera "provjobbare" som de ringt in eller om jag har fått jobbet men antar att det är det första alternativet. Annars hade det ju varit lite som att köpa grisen i säcken.

Det är i alla fall lägesrapporten nu och jag är hur taggad som helst på att jobba och lägenheten. Mindre taggad på att laga tand.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback