linneavikberg

I'm alive

Hej fans!
 
Helgen har varit fylld av jobb, vilket både har varit kul och riktigt surt. Blev ju inringd i torsdags för att jobba på Bishops torsdag- och fredagkväll och eftersom jag letat jobb i sinne senaste tiden svarade jag såklart att jag kunde. Kom på en stund senare att jag hade ju tänkt gå ut på folkparken på fredag men det fick jag offra kände jag. Hade dock lite ångest på fredagskvällen när alla la ut festbilder på insta.
Lördag, söndag och måndagkväll har bestått av jobb på ica.
Idag har jag bara tagit det hur lugnt som helst men vill nog göra nånting ikväll. Min plan är att få med mig Mike på flügger och kolla på tapeter för vet ni vad? - Idag är det bara 8 dagar kvar!!
Preliminärt har vi redan bestämt vad vi ska ha för tapet i vardagsrummet men sovrummet var knepigare...



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback