linneavikberg

hard work work

Halloj,
Nästan en vecka sedan jag skrev!
Sedan dess har detta hänt (utan inbördes ordning):
  • Vi har fått lägenheten och börjat slipa väggar etc
  • Vi har varit på glöggparty
  • Vi har sett 4:e Star Wars filmen
  • Jag har gått med mamma på stan + ätit på Tatung
  • Jag har varit en vända till Storkågeträsk

Sen kan jag inte komma på nåt mer som går skriva i punktform.
Hatar att se att jag håller på att bli ett "vi", gillar inte folk som är så. Eller gillar inte när folk ÄR så. Man kan inte bara försvinna in i en vi-bubbla och bli en och samma person. Jag ska bättra mig.

Idag ska jag i alla fall åka och köpa en ny slip-mus för pappas pajade igår och så ska jag köpa lister som vi ska göra elementskydd av.
Livet är inte glamouröst nu. Vi ska slipa alla väggar i hela lägenheten i princip och sen spackla och sen slipa en vända till. Dessutom foga om i badrummet, byta golv i vardagsrummet och lite mera fix och trix. Lever livet i ett par snickarbyxor, en alldeles för stor t-shirt, bakåtvänd keps, hörselkåpor och andningsmask.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback