linneavikberg

Dagen D

Torsdagen den 15:e November 2012 - Dagen då det händer.
 
Idag firar jag och Mike 1,5 år tillsammans och det kunde inte kännas bättre. Blir bara mer och mer säker på att det är med honom jag kommer att spendera resten av mitt liv ♥
 
Idag är också dagen då jag skulle gjort min första tand-lagning. Det har lossnat en bit från en av mina käktänder och det skulle jag lagat idag, men tandläkarn ringde i morse och frågade om hon fick flytta fram min tid till den 27:e för att det var någon som tydligen hade sjukt mycket tandvärk och hon hade ingen tid så jag var snäll och sa att det gick bra. Hade varit skönt att få göra bort det, nu måste jag ju gå och vara nervös i en dryg vecka till.
 
Och det viktigaste av allt: Idag får vi tillgång till vårt framtida hem! Mike ska och skriva på några papper och lite sånt (vet inte riktigt vad) idag kl 13.00 och sen är han lägenhetsinnehavare. ÅÅÅhhh jag är så taggad!!
Haha ni hittar mig nog på Tjärhovsgatan 3C ikväll och all annan tid ett tag framöver ;)
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback