linneavikberg

Bygga, slipa, snickra, fixa

God morgon allesammans!
Idag tog jag mig (medvetet) en liten sovmorgon så jag ska orka slipa riktigt ordentligt tills Mike slutar jobba. Det känns inte lovande att vi hållit på i typ två dagar och redan är opeppade på att jobba i lägenheten men det är bara bita ihop så vi får flytta så snabbt som möjligt.
I måndags och igår flängde jag runt och hämtade och handlade en massa saker till lägenheten så som damsugare, slipmaskiner, trälister till elementskydden osv osv men nu finns allt på plats så nu är det bara själva jobbet kvar.
Ikväll är jag ledig så vi ska passa på att titta och förhoppningsvis bestämma tapeter, hämta sängarna från pappas lägenhet och lite sånt.
I övrigt har jag inte så mycket att berätta eftersom detta är vad mitt liv går ut på för tillfället.
Så här ser det ut i lägenheten nu:




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback