linneavikberg

Torsdag

God morgon alla mina beundrare!

Haha. Igår köpte jag ett skydd/fodral/skal (vad säger man??!??) till min mobil och eftersom jag varit utan ganska länge nu så känns den som en hajfena typ. Nivet, hajfenamobil. Men nu kan jag tappa den hur mycket jag vill, nästan.

Har kramp i axelmusklerna idag eftersom jag spacklat tak två dagar i rad. Det är förjävla jobbigt. Speciellt när taket är 2,70 högt och alltså ovanför skallen. Man borde kunna vända det uppoch ned så man kunde sitta på det och spackla och sen hänga upp det igen när man är klar.
Idag ska jag i alla fall få göra lite roligare saker som att spackla med 40-40 (betong-spackel typ) och bygga en vägg.

Hej så länge.
Random och rolig bild:




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback