linneavikberg

spackel

Måste säga att trots att vi haft lägenheten i 2,5 veckor bara så börjar entusiasmen och inspirationen för renovering att tryta. Är lite trött på allt damm och att det är stökigt och skitigt överallt. Idag ska det som sagt spacklas och förutom att bygga väggar runt öppningen till vardagsrummet så är det typ bara spackling och slipning kvar innan vi kan börja tapetsera, men just det är ju det tråkigaste man gör!
Har börjat fantisera om när man kan kliva innanför den där dörren och gå och sätta sig i soffan och bara kolla på tv, eller att kunna ta en dusch, eller äta middag sittandes vid ett bord. ÅÅÅÅÅhhhh vad jag längtar! Nu ska jag promenera in till stan och jobba riktigt flitigt ett tag innan jag sätter mig på cykeln mot moröhöjden för jobb.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback