linneavikberg

Julklappar

Tycker inte bara det är svårt att komma på vad man ska önska sig, det är ju minst lika svårt att komma på vad man ska ge bort. Mamma brukar vara enklast. Alla av manligt kön är omöjliga att komma på bra presenter och julklappar till.
Man vill ju inte ge bort saker bara för att ge bort. Det ska ju vara något personligt som mottagaren verkligen kan uppskatta. Och det är just därför det är så jävla svårt att komma på grejer. Annars hade man ju kunnat ge typ en påse med skumtomtar till alla man känner men hur kul blir det ?
Jag älskar att ge bort saker när jag känner att jag verkligen lyckats komma på något som jag vet att personen i fråga kommer att uppskatta. Det är nästan lika bra som att få presenter och julklappar.
Till Mamma kom jag på för länge sen vad jag ska ge, har tillochmed kommit på ett rim till den julklappen. Och jag tror faktiskt att jag kommit på vad jag ska ge Mike, nu gäller det bara att hitta det och kunna få tag i det före jul, som faktiskt bara är 19 dagar bort...



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback