linneavikberg

18:e december

God morgon!
Någon mer än jag som inte kan fatta att det är den 18:e december idag? Alltså 18:e!!? Jag fyller 19 om två dagar, julafton är om 6 dagar och om 13 dagar blir det ett nytt år. Förutsatt att vi får leva så länge, vi kan ju också ha bara 3 dagar kvar i livet. Den där meningen blev inte riktigt korrekt kände jag men whatever.
Igår blev det en riktig slappardag. När jag lix hade varit på lovägen hela dagen till kl fyra tänkte jag att det var lika bra att vänta med att fara till lägenheten tills Mike slutat jobba, dessvärre gjorde han det typ halv sju och när vi hade ätit var det för sent för att åka och köpa kablar så vi bestämde oss för en ledig-kväll vilket var otroligt skönt.
Idag dock, måste jag till lägenheten för att slipa och spackla på vår nyinbyggda garderob och så ska jag gå en vända på stan. Sen börjar jag jobba kl 15.00.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback