linneavikberg

pppuuuhh

Drygt tre och en halv timme senare är jag nu tillbaka på lovägen. Det blev liksom inte riktigt som jag tänkt, det här med att hämta tillbaka cykeln...
Just efter 10 traskade jag iväg mot moröhöjden men när jag var ungefär halvvägs kom jag på att jag glömt cykelnyckeln kvar på lovägen men det kändes för jobbigt att vända om så jag fortsatte, gick till ica där mamma var och fick låna en hunka av henne till att köpa en dricka och åka buss tillbaka till sunnanå. Dock går ju bara lokalbussarna fram och tillbaka mellan centrum och respektive ändhållplats så jag åkte buss in till stan och gick sedan tillbaka hit. Som tur var var Janne hemma på lunch när jag kom hit så han skjutsade tillbaka mig till Moröhöjden där jag åt lunch med mamma och hämtade cykeln. Nu har jag cyklat hit och snart ska jag ta bilen tillbaka till Myntgatan. Totalt ca 1 mil till fots, 6,5km på cykel, 3-4 km i buss och 1,3 mil i bil. Det blev en hel del flängande idag med andra ord.
Men jag har i alla fall fått bra med motion och ganska mycket sol med tanke på omstäåndigheterna. Nu ska jag lägga mig på baksidan här och sola en liten stund och se om det är gott att äta fryst vattenmelon?
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback