linneavikberg

Inredning

Är totalt insnöad på inredning just nu. Läser inredningstidningar, inredningsbloggar, kollar inredningsrelaterade taggar på instagram, we♥it, spanar järnet efter snygga detaljer när jag är hemma hos någon eller i någon butik. När jag blinkar ser jag byråer, speglar, sänggavlar, tavlor, hyllor, kuddar, tyger och tapeter framför ögonen och jag drömmer om hur jag ska inreda mitt framtida hem. Haha, börjar faktiskt känna att det håller på att gå lite överstyr men jag är så taggad på att flytta hemifrån och att verkligen få göra mitt vårt hem. Mike har faktiskt själv sagt att jag ska få stå för inredningen, så jag är nöjd!
Här är lite inspiration. Min tanke är att jag ska pyssla ihop mycket grejer själv så det blir mer personligt.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback