linneavikberg

God Morgon?

Tog en riktig sovmorgon idag och klev upp för typ 40 minuter sedan. Gick och la mig kring halv 4 i natt, efter att ha haft personalhäng med ica-gänget nästan till kl 3. Dock vaknade jag runt halv 12 idag men låg och drog mig i sängen, kollade insta, facebook, en massa bloggar etc etc nästan till kl 14.
 
Nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen och sedan ska jag ringa ett samtal till kommunen för att försöka fiska lite jobb. Jag har gått och skjutit på detta i flera veckor men det känns som att det är dags snart, märker hur arbetstillfällena på ica sinar och med tanke på att det nog snart blir flytt så behöver jag alla pengar jag kan få -> det vore skönt att ha ett till jobb.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback