linneavikberg

äntligen jobbat klart

Jag måste erkänna att det är lite drygt att jobba till kl 23. Speciellt på en fredagkväll, man hinner ju som inte göra nånting annat efter jobbet. Men idag spelar det ingen roll för just nu vill jag faktiskt bara sova. 
Sitter dock för tillfället och har just betalat lite räkningar. Den här gången kändes det av någon anledning inte lika tugnt som det brukar göra, trots att jag blev tvungen att ta pengar ur mitt sparkonto. Kanske var det för att en av fakturorna var på studentkatalogen som äntligen har anlänt! 
Nu ska jag sätta mig på moppen och brumma in på någon mack för att köpa något som kan hålla mig vaken till älskling ringer och vill ha hämtning från krogen. 
Vad gör man inte för ett sånt där leende?♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback